11

موبایلی با الهام از پورشه؛ گوشی Magic6 RSR آنر عرضه شد


نسخه طراح آنر پورشه از گوشی پرچمدار جادو 6 امروز به بازار بین المللی راه پیدا کرد. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، رم 24 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با محدوده دینامیکی گسترده) است.

گوشی های هوشمند پورشه دیزاین Magic6 RSR در پنل پشتی از ماژول دوربین 6 وجهی استفاده می کند و با همکاری برند معروف پورشه دیزاین (Porsche Design ارتباط مستقیمی با پورشه ندارد) تولید شده است.

پنل پشتی Honor Magic6 RSR

افتخار و احترام

گوشی Porsche Design Magic 6 RSR تنها به تغییرات ظاهری محدود نمی شود و از دوربین اصلی با سنسور OmniVision H9800 استفاده می کند که با نسخه معمولی متفاوت است.

Honor Magic 6 Porsche Design RSR مدل خاکستری
گوشی آنر مجیک 6 پورشه دیزاین مدل RSR طلایی

جدیدترین گوشی آنر این گوشی به صفحه نمایش 6.8 اینچی دو لایه OLED Tandem مجهز شده است که عمر آن 600 درصد بیشتر از صفحه نمایش های OLED استاندارد است. به لطف فناوری مورد بحث، روشنایی نمایشگر گوشی پس از سه سال استفاده تنها 1 درصد کاهش می یابد.

گوشی سفارشی Honor با رنگ خاص Frozen Berry که قبلا وجود داشت یک ماشین پورشه تایکانی که دیدیم عرضه خواهد شد. این گوشی دارای یک مدل دیگر از رنگ خاکستری عقیق است که مشابه رنگ کلاسیک خودروهای پورشه 911 است.

قیمت گوشی Magic6 RSR جدید در بریتانیا 1599 پوند (حدود 2000 دلار) قیمت دارد. این گوشی به زودی در سایر بازارهای اروپایی نیز عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا